dripp dropp dripp dropp

Det är nog det nya jag att promenera i ösregn. Tog en promenad och det började regna, väldigt mycket. Det här gången va jag i alla fall förberedd med paraply, lite bättre än regnjacka. Men blev väldigt blöt idag ändå dock inte lika blöt som i fredags när promenaden gick på hindens rev. Skönt att få röra lite på sig i alla fall. Och tog en tur förbi järnaffären (som har en massa saker). och fixade lite saker till lägenheten.. jag vill verkligen bara upp nu och fixa och dona, måla och inreda..
Imorgon är det min sista dag på jobbet för denna sommar. Sen bär det av till frizon tidigt på onsdag morgon och då är det jobb som gäller! Jajemän, här ska jobbas i pastatältet. Jag ser mycket fram emot det, plötsligt ska det bli roligt att åka dit. Har inte varit direkt pepp på det, men nu ser det annorlunda ut. Nu blir det grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback