Surprise!

Ojoj, stress, kaos, spänning, rädsla, planer i krasch..?
Efter mycket om och men blev det en lyckad överraskingsfest för Philip. Japp överraskad blev han!
Det var knappt om tid för förberedelserna i deras lägenhet, men det gick, och vi hann!
Men det var nära att det gick i krasch, eftersom vi mötte killarna när de skulle ut och äta. Jag hade fått ett mess av Vincent att de va ute om 2 min, jag läste det lite sent pga ett telefonsamtal så när jag läser det börjar jag springa men kommer inte så långt utan snubblar till hinner tänka, jag kommer trilla, jag kommer mosa tårtbotten och bullarna! (det klarade sig) men handen och knäna fick lite stryk.. Men vad gör man inte?
Vi möter i alla fall grabbarna ca 15sek senare, vi hälsar inte och säger inte grattis utan går förbi  en glad och leende Philip som tror att vi ska med ut och äta. Men icke, vi försvann in i kyrkan, han blir lite misstänksam. Men Vincent räddar upp hela situationen. Så det blev en riktigt surprise!
Grattis Grattis Phille! Det var en mycket fin kväll! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback