Njuter av ledighet och sol!

Jag var tvungen att gå in nu efter att ha suttit i solen ungefär en timme i bara kort kjol och linne. Det blev nästan så att jag smälte bort som snön här. Så skönt att sitta ute med en kopp kaffe, skön musik, fila på ansökningarna och bara njuuta. Det är riktigt skönt att vara hemma måste jag säga. Trivs guld i Stockholm och har varje gång längtat tillbaka efter att bara har varit hemma ett par dagar i Vargön. Men nu har jag inte längtat tillbaka. Klart jag saknar mina vänner, men det är gott att va hemma, ta det lugnt, ta tag i saker som måste göras och mysa med familjen. Ikväll ska pappa laga något gott (blir alltid fest när pappa lagar till något!) och sen blir det till att se sista delen av Millenium/män som hatar kvinnor.
Nu ska här spelas gitarr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback