Helg!

aj aj aj, min hals värker så enormt. Jag förstår inte riktigt varför och hur det kan komma sig. Och alltid är det värst på kvällen/natten/morgonen. Men vad är det att göra, bara gilla läget.
Dagen har vart grymt skön, åkte till johannelund och handlade mat och lagade en fin fin middag till mig själv sen taggade jag igång för att gå på musikcafét i Filla. Så där har jag tillbringat min kväll tillsammans med fina människor och njutit av sång av Erik och hans duktiga musiker. Sen blir det inte riktigt alltid som man tänkt och planerar, men det slutade med att det blev en liten promenad genom stockholms gator i klackar med Elsa och Vincent. Det var fint det.
En liten rolig grej måste jag säga, kanske låter sjukt ointressant men vi tyckte i alla fall att det var kul! Emelie kom hem från jobbet idag iklädd mörka jeans och en vit t-shirt. Vad hade jag på mig? Jo mörka jeans och en vit t-shirt. Hur ofta händer det? Emelie och min trendsättare.. ;)
Men nu är det sovdags, imorrn bär det upp till kyrkan! And we like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback