Flickorna på besök!

Huset är tyst (förutom Gavin DeGraw som strömmar ur högtalarna), huset är tomt, det är bara jag och Bea här nu. Bea (hunden) har gosat ner sig i soffan bredvid mig. Tjejerna åkte för ungefär en timme sen. Eller, Ellen åkte igår och jag körde Mudd till tåget imorse. Men Elsa och Fasica lämnade Vargön för en stund sen. Det har vart några fina dagar tillsammans med tjejerna. I tisdags gick vi till kyrkans ungdomsgård Lyktan där jag både hängt och jobbat en hel del. Igår åkte vi, efter en lång och riktigt god frukost, till köpcentret som ligger mellan trollhättan och vänersborg. Jag har nog inte strosat så länge i så få affärer som när vi var ute igår HAHA. Det hanns inte gå i så många affärer. Vi fortsatte färden hem till Sandra (min gamla lägenhet) där det bjöds på gott fika (och enligt madde vääldigt gott kaffe "mycket godare än det Rebecka gör", tack för den) och mycket god gästfrihet och goda skratt!
Nu har solen tittat fram så vi tar en sväng på stan i vänersborg och visar runt lite, typ hamnen som är rätt nice om jag får säga det själv.
Bilen satte riktningen mot Ellens place. Där fick vi avnjuta ännu mer god mat och fika. och mycket skratt och prat. Man kan säga att det blev en dag full av godsaker att äta, mycket skratt och väldigt tjejiga samtal. We like it!
Det blev en väldigt tjejig film in på småtimmarna sen också, varför inte fortsätta dagen ut liksom?
Och nu sitter jag då här själv. Skönt att man får träffa dom i nästa vecka igen!
Jag ska försöka ta tag i mina ansökningar nu igen inför hösten, innan jag beger mig ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback