tecknande

mm trött efter denna dag och vecka..
Vi hade en sjukt spännande uppenbarelseboks lektion idag. Vi ska måla varje scen från kap 4-22. Tjena, det är verkligen beskrivande.. Och när man gör detta så börjar man inse mer VAD det egentligen står plus att det fastnar lättare i hjärnan. Vilket är väldigt bra för mig, jag glömmer för snabbt. Mycket intressant att gör apå detta sätt. Uppenbarelseboken (i bibeln) är verkligen intressant..
Jag är långt ifrån duktig på att teckna, men man får ju försöka. Mina hästar såg ut som giraffer.. mina odjur såg ut som hundar. Men det var kul.. Får ju försöka göra det så enkelt som möjligt, typ streck gubbar.. Bara jag själv förstår liksom.
Nu bär det strax iväg till VOLT för min del.. Det kommer bli utmaning i positiv bemärkelse.. (det var andra gången jag använde det ordet idag, nya favoriten kanske "positiv bemärkelse")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback