Östfest!

Åh jag har haft en heelt fantastisk kväll! Det var höstfest i öst-tema i korskyrkan. ett hundratal 20-30 åringar som åt gott (libanesiskt). skrattade, umgicks och dansade bulgarisk dans. Helt sjukt kul! Det var som man säger på betel "Magiskt".  Det var utklädnad som gällde också, men jag är glad över att inte vi klädde ut oss (fasica, ellen och jag) för då hade vi vart ganska ensamma om det.. det var ett fåtal som hade gjort det.. och vi hade kört på hårt som geishor.. njaa någon annan gång kanske =)
Nu är det l'ggdags..  upp till kyrkan imorrn..!
Tack för en fantastisk kväll!

Kommentarer
Postat av: andrea

ååh rebecka! jag blir glad över att du har det bra i stockholm. JAG SAKNAR DIG SNYGGING!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback