Kirk Franklin och skratt!

Jajemän då var biljetterna till Kirk Franklin bokade!! Wowowow! Härligt gäng som kommer gå, sjukt kul! Kirk kommer bli grym att se, missade honom förra året i örebro, nu är det i globen + härliga förband med Ole Börud och Samuel Ljungbladh. Det kan inte bli mer än fantastiskt!
Vi hade gudstjänst idag på skolan tillsammans med ths (teologiska högskolan). Vi trodde det var Thomas Bodström, vår förre justitieminister, som skulle komma och prata. Vi tyckte det var väldigt konstigt, varför skulle han prata på en Gudstjänst? Det visade sig att vi skulle ta bort d:et från efternamnet. Thomas Boström! Det var liiite mer passande, haha. Tänka sig va fel man kan fatta..
Åh, Fasica och jag hade sjukt kul när vi gick hem från kvällens övning på skolan. Vi såg att en klasskompis satt och övade piano i sin ensamhet. Det var mörkt ute och han kunde inte se oss. Vad gör man? Jo man bankar såklart på rutan och skrämmer livet ur honom när han sitter och koncentrerar sig på sitt spelande. HAHA jag höll på att dö av skratt ;)

Kommentarer
Postat av: Alfrida

Oj snacka om aag och Petter hade oxå tänkt att dra på den konserten men så blir det nog inte nu :( men jag har ju varit på Håkan o sk på bo kaspers men kirk skulle ju inte va fel!! hoppas att ni får det kul iallafall! Du verkar ha det bra i sthlm.. de glädjer mig.. bli inte allt för fäst bara.. du måste komma hem sen!! Älskar och saknar dig masssor! Hoppas vi ses snart! Kram

2009-09-30 @ 20:36:14
Postat av: Alfrida

Oj.. mitt tangentbord är inte helt friskt...

Skrev i början:

Oj snacka om att jag är avis!

Jag och Petter.....



Bara så du vet :P



2009-09-30 @ 20:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback