Thank you father

Sitter och njuter av tillvaron nu med en kopp the och lovsång. Tvätten är tvättad, lägenheten är städad, snart bär det mot stan för inhandling till kvällens middag. Det ska bli riktigt trevligt!
There is none like you Jesus
Wow, det kan man verkligen säga. Det finns INGEN som Jesus.
Det är galet, tänkt vilken fantastisk Gud vi har! Man får se saker hända hela tiden. Jag blir så glad när jag tänker på gårdagskvällen. Jag blir peppad av ungdomarna. När man ser vilket hjärta de har för Gud och vilken tro de har. Jag kan inget annat än att säga WOW.
Jag får faktiskt inte ur mig något mer. Bara ett leende och tacksamhet. Tack Gud för vad du gör!

Kommentarer
Postat av: Arvid

Jag avundas dig för ditt positiva tänkande.

Postat av: David Toftgård

Håller med om att det är helt fantastiskt att få vara med när ungdomar blir berörda av Gud, det är häftigt! Jobbar du som ungdomsledare eller?

2009-10-12 @ 20:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback