Snart "hem"färd

Tänk vad mycket lite uppmuntran kan göra, Tack!
Imorrn bär det av hem till Vargön. Om det nu är hem.. jag är i det stadiet då både stockholm och vargön är hem. sak sam.. Det ska bli väldigt skönt att få komma till Vargön, framför allt att få träffa mamma och pappa. Sitta och prata och bara umgås, saknar dom väldigt mycket nu! och även mina goa vänner som finns kvar i knutarna. 2,5 månad har gått sen jag flyttade till storstan. I helgen var första gången jag var utanför stan, då var det örebro, och imorrn vargön.
Det finns mycket som behövs tänkas över nu och en liten vilopaus. Inte minst efter denna helgs massiva undervisning.
Nu är det dags för sängen. Tåget går imorgon förmiddag.. skönt, tid för läsning på tåget =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback