Finbesök!

Jag är så lycklig! Min älskade syster och Emil var på besök i stockholm ända från Umeå. Har spenderat hela eftermiddagen och kvällen med dom. Det kändes helt fantastiskt att få träffa dom igen. Det var sex veckor sen sist. Nu kommer det dröja ända till jullovet. Jag är så tacksam över dom två. Och blir så glad när man ser massa positiva saker hända och utvecklas.. Jag älskar dom så mycket! Tack för denna fantastiska dag med er..
Mitt lilla hjärta!
Emil njuter av en kaffe
Blivande svågern får nog försöka öva lite på sin sexiga look...
De vackra två

Kommentarer
Postat av: Alfrida

Tja! Skönt att få besök av syrran! KOnstigt att ni ite bor så nära länge.. jobbigt att bli vuxen ibland!!

Då är jag oxå ledig(v.44).. lr jag har själv studier iallafall!! Så då får vi ses!! Så bra att du har det bra! Jag har det super bra i skolan men det är mkt att göra så man har inte mkt tid över till annat.. Jag ska till T-sjö när kenneth ska dit!! Du ska inte titta förbi då?? Saknar dig och Emelie mkt! Det är tråkigt att man inte känner så många här! Förutom de i skolan då!! men bara en bor i Lidköping! Får komma upp och hälsa på någon gång.. när jag får tid!! (det dröjer nog tyvärr!)

Du får hälsa Emelie så mkt! Ni får krama varandra från mig! Ha det gott! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback