Tåg hem!

Jag är trött och seg.. passerade precis hallsberg med tåget. Är en timme försenad. Bytte tåg i göteborg och pga en olycka som skett tidigare idag så blev tåget väldigt sent.  Just nu vill jag verkligen bara hem.. skulle var framme om 30 minuter egentligen men lär ju inte va framme förrän halv 11, tidigast. Tack och lov har jag en bok och myycket bra musik i mobilen.
Agnes sitter på samma tåg som mig också, dock två vagnar bakom. Skönt att få trevligt sällskap på tunnelbanan hem sen!
Självklart klantade jag mig så fort jag satte mig på tåget. Öppnade min Loka och det sprutade vatten överallt, BRA jobbat Rebecka! Halva jag och boken blev as blöt och luktade fläder..
Får väl sätta mig och skriva något, så länge batteriet på datorn räcker (det är ju inte så länge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback