Söndag

Vilken helg! Det har kalasats för fullt må jag säga. Mycket trevligt att träffa lite släktingar och vänner till min morbror. Men ojsan vad mycket mat och fika det blivit. Mormor och morfar brer inte på lite.. hehe.. Men oj så gott! Det har vart riktigt trevligt, inte så mycket vila dock. Va även en sväng till graven idag, vackert..
<br>
Sen vad jag ju även i kyrkan idag, fantastiskt härligt! Åh vad jag saknar församlingen här. Men jag känner mig lycklig som hittat en fin församling i Stockholm med fina människor. Men församlingsmedlemarna i vargön är ju fortfarande kvar här, och dom saknar jag. Det var som sagt fantastiskt att komma tillbaka igen.. nästa gång blir till jul..
<br>
Imorrn bär det hem till Stockholm igen.. Dags att ta tag i skolarbetet igen, vilket inte ska vara några större problem. träffa vännerna igen =) och om en vecka är det Kirk Franklin!!!!
<br>
Jag älskar verkligen att se vad Gud gör! Wow, det är grymt! Se och njut nyhetsinslaget från tvkanalen CBN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback