Sköna maj välkommen!

Det är första maj och jag är nu arbetslös!
Du va skönt! eller det är ju tråkigt att sluta på jobbet eftersom jag har haft så gött med mina arbetskamrater och jag kommer sakna dom till tusen! Men det ska bli skönt att va ledig.. en tidig semester ser jag det som, två hela månader.
Vi bakade en fin fin morotskaka igår och bjöd på istället för tårta (det har blivit för mycket av det så vi har änna tröttnat). Så nu säger vi adjö till NÄL och hello musiker på heltid haha. På Måndag drar jag iväg till storstan en vecka, på tisdag är det sökning till Betel så jag sitter och övar lite nu ikväll.. och letar efter någon mer låt att söka med.. en med lite fart i bra register (inte för högt) och gärna en svensk, något förslag!?
Idag har jag hängt med Salva och Alfrida. Vi picknickade på Salvas gräsmatta, kycklingsallad och fruktsallad. Så grymt gott! Gassande sol och trevligt umgänge, kan nästan inte bli bättre!

        

Kommentarer
Postat av: Alfrida

Hehe snygg bild :P (på mig)

Trevligt hade vi iallafall!

Längtar tills sommarn då får vi göra det igen.. varje dag när due ledig :)

2009-05-03 @ 19:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback