Lördag

Ojoj vilken go dag ändå!
Har vart på affärsmöte idag och det var grymt! inte så mycket folk som det brukar dock.. Det är så kul för vi skrattar verkligen mycket tillsammans.. Och jag var på scen igen och pratade kort om en produkt och för en gång skull kom jag ihåg vad jag sagt, trots att jag var väldigt nervös haha... Det har i alla fall vart en mycket bra och peppande dag och fått lite mer energi. Efter Stockholm blir det mer tid på detta..
Har vart på Mcdonalds ikväll med sandra och suttit och pratat i nästan 2 timmar.. Gött mycket folk som kommer dit sent och äter alltså! Men oj vad klockan tickar, jag borde gå och lägga mig, ska upp om några timmar och iväg till kyrkan och sjunga.. Måste ladda inför Stockholm nu också.. HJÄLP!!! det närmar sig med STORMsteg!
God natt!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback