Hemma och tillbaka till verkligheten

Egentligen kom jag hem igår kväll men orkade inte skriva då..
Träffade min kära kusin och lunchade på söder innan tåget bar mot Vänersborg. Hon har skaffat världens sötaste hundvalp! En korsning av alla olika slags raser. Fantastiskt kul att få träffa henne igen.
Idag har jag försökt sola bort min hemskt fula solbränna jag fick i fredags. Varför får man som mest färg när man inte vill ha det, typ när man har tubtopp? ett rakt sträck ovanför brösten, ILLA! Har fixat och donat med papper som nu har skickats iväg, handlat mat och äntligen fixat en cykelpump! Efter två års tid tyckte jag det var dags. Jag har lekt lite med mitt nya smink från E. Funkhouser. Fantastiska färger och mycket glitter! I like it!
Fick förresten brev från Eventkoordinator utbildningen i Landskrona att jag inte ens blev uttagen för intervju, men jag är inte ledsen. Jag vill ändå inte dit..
Har jobbat på lyktan ikväll, sjukt dåligt med besökare men vi hade en rolig kväll i alla fall!
Robert, Samuel och jag promenerade hem. Riktigt skönt! Inte kallt och det var ljust hela vägen hem. SOMMAR!
Nu ska jag väl ta och krypa ner i sängen, ska till huvudnäs imorrn och prata med tjejen som jag ska vikariera för. Har jag sägt det förresten!? Jag har ju fått ett vikariat på 4 veckor! heelt galet kul och bra! jobba tre dagar i veckan, fantastiskt skönt!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback