Friday

Tänk vilken härlig dag jag haft! Vaknade klockan 8 vilket jag egentligen tyckte var för tidigt.. men jag gick upp eftersom jag var pigg och ivrig med att pyssla här hemma.. satte äntligen upp det ena hantaget till garderoben, fick borra hål också eller försänkning heter det kanske..jaja.. jag städade och fixade lite till på balkongen.. kom på att jag hade ett gammalt bord på vinden som jag tänkte fråga mina morföräldrar om jag får måla om.. ska ringa imorrn..
Syster och hennes Emil kom hit och vi lagade mat tillsammans som vi sedan avnjöt på balkongen. Helt fantastiskt! Sen gjorde jag även en latte till mig och Emil och syster fick efter hennes beställning en Smoothie.. Vi hade väldigt mysigt och trevligt! Tycker om dom så.. och kommer sakna dom vansinnigt mycket till hösten! Dom har båda kommit in på rockmusikerlinjen i Umeå! Nu väntar bara svar från Framnäs.. Men kul att dom kommit in! Är otroligt glad för deras skull.. men det är långt att åka..
Sen bar det av till plantaget där den årliga plantagerocken hölls.. Det var dock ganska dåligt med folk och bidrag.. För förstagången i mitt liv spelade jag på detta event.. (om man nu kan kalla det så) haha.. Tobbe och jag (brandelyn) spelade. Och det var riktigt kul! Kändes även väldigt bra...

Jag och min älskade syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback