Drömsvärfar

Nu är jag såå trött..
Har vart och ätit och umgåtts med familjen (-syster) tillsammans med min drömsvärfar och hans två vänner..
Har fått prata och tänka på engelska hela kvällen och vi har skrattat så vi fått ont i magen. Åh vad jag tycker om dom! Och killen är kung i köket.. Men min svärfar kommer han nog tyvärr aldrig att bli.. Sonen har ju stabilt förhållande och jag tänker inte flytta till england!

Jag har det senaste dygnet ägnat åt att vara hemma hos mamma och pappa.. Pappa lagadesjukt god mat igår kväll (som vanligt) och min kära mor har sytt en mycket fin klänning som jag ska ha på bröllopet nästa helg! Wii det ska bli kul!  Köpt tyg har jag gjort också!  ett picknicktyg.. så ska sätta något på undersidan och ska använda det väl som filt/duk.. här ska picknickas! Och picknickkorgen kommer snart vara i mina ägor.. ska bli fin fint!
Nu ska jag sova och ladda för morgondagen då det ska sjungas i kyrkan..
Natti
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback