Dagens sökning är över!

Sitter nu i Emelies lya i Stockholm, ensam..
Tack alla ni som bett/tänkt på mig idag! Jag tycker det har gått ganska bra och hoppas innerligt att jag kommer komma in, för det är det jag vill till hösten! läsa musik här i Stockholm. Jag fick en tidig tid (9.30) som jag skulle göra min sång och piano insats, lite väl tidigt tyckte jag men det var bara att gå in och köra, mer kan man ju inte göra! Det var lite tidsfördriv emellan sakerna.. Intervju som jag tyckte var kul kom därnäst, flummade lite kanske men tyckte ändå att jag var ganska tydlig med vad jag ville och mina framtidsdrömmar.. Sist var teoriprovet.. Det behöver vi inte säga så mycket om.. Har träffat ite nya människor men även fått tillbringa lite tid med Ellen som också sökte, förhoppningsvis blir vi klasskamrater till hösten! =D
Emelie är iväg och jobbar just nu, ska möta henne vid tunnelbanan lite senare så ska jag följa med på hennes rep.
Igår var det fullt hus här! Emelie och jag gjorde riktigt fin sallad och åt sen droppade in mer och mer folk. En fantastiskt trevlig kväll och träffade nya människor. Det är väldigt kul när dom är så trevliga! Nu ska jag försöka hitta mig något litet att äta.. Ha en bra dag!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback