Trötthet - Tänkande

Ligger nu i sängen och tänker, det är inte en bra kombination med trötthet..
Imorse var jag så trött att jag knappt kom upp ur sängen.. längtar efter en lång natts sömn.. Men jag tror att en stor del i det hela är att det nu är mörkt på morgonen när jag går upp. Förra veckan var det ju ljust, men vi ställde ju om klockan i söndags så då blev det mörkt på morgonen igen..
Åh mycket som måste fixas och grejas nu inför skolor och konserter och massa sånt där.. jobba jobba..
Men tänk om en månad har jag tid med att planera och allt sånt där.. va skönt det ska bli..! Men raslös kommer ja nog bli till viss del också..
Nu är det dags för mig att sova, så jag orkar upp imorrn..
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback