Snart helg!

Har haft en skön kväll hemma.. Städat lite och lagade mat som blev överraskande gott.. hehe tänk att va hemmafru då skulle man kunna bli riktigt grym på matlagning..
Det var en vacker soluppgång imorse och solen sken några timmar.. sen blev det plötsligt snökaos! Det får ju inte komma någon snö nu när jag har köpt solglasögon som jag tänkte använda ju.. Jag vill ha vår nu! Tittar ut genom mitt vardagsrumsfönster nu och det är vitt ute, okej det är väldigt mörkt men man ser ju att det är vitt.. Det är mysigt med snö, men inte nu..
Satt och läste tidiningen glamour på fikarasten idag.. En av läkarna tyckte inte att jag skulle mata mig med sådan skit, mycket bättre att läsa typ facktidningar och sånt.. Han var heelt seriös! Jag håller väl med, de där tidningarna är inte bra men jag tittar mest på bilderna, kläderna och skorna.. hehe Tycker det känns gott när dom bryr sig i alla fall =)
Ska snart krypa ner i sängen och sova.. bara en dag kvar sen helg igen! Skönt
Sov gott

Kommentarer
Postat av: sandy

haha. vad kul. jag tänkte direkt på det som vi pratade om på vårat seriösa telefinsnack också.. ang vad man "matar" sig med...:)

2009-03-12 @ 22:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback