Qualitytime with mum

Ja då blev det en shopping dag med mor min och ett stressande tillbaka för att hinna till kyrkan i tid, eftersom pappa hade panik att ingen va där som kunde sköta projektorn, så det blev mitt jobb. Mamma och jag har haft det riktigt kul, från att itne hitta någonting till att hitta en hel del.. jeans, skor, linne, tröja och lite smått och gott.. I like! Vi vandrade nog runt i ungefär tre timmar.
Nu sitter jag här hos mamma och pappa och försöker skriva mitt andra personliga brev som ska till en annan skola än Betel. Det är skitsvårt! Det här brevet är värre att skriva än det jag skickade till Betel. Varför ska man behöva skriva en massa personliga brev! Fast det är ju bra, dom måste ju sålla bort ansökningar.. Det är bara att gilla läget.
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback