Onsdagen

åh jag är verkligen dålig på att uppdatera nu känner jag.. det är en heel del nu..
Jobbade på lyktan igår kväll.. OJ va roligt vi hade! Jag var övertrött mycket skratt och konstiga saker som sades sen dansade vi till the killers så himla skoj! En fantastiskt rolig kväll. Fick även träffa Itm:arna som kommit tillbaka på praktik igen, ÄNTLIGEN! Dom har jag saknat en hel del..

Nompa, som svar på din fråga så nej det ska jag inte.. mamma fyller år så jag kan inte åka med vilket är riktigt tråkigt.. Ska du dit!?

Några av arbetskamraterna ska åka med cinderella när scotts spelar.. och jag vill åka med! Det skulle vara så vansinnigt roligt.. inte för att jag är så mycket för dansband, det är själva grejen som är rolig.. men måste bestämma mig till imorrn.. det är inte förrän i maj, men vet ju inte riktigt hur det ser ut med jobb och så då vilket hade vart skönt att veta innan..
Jag får rådfråga min mor som jag brukar..
Nu ska jag försöka laga mat, är ju hungrig..
/R

Kommentarer
Postat av: nompa

japp jag ska dit, kommer idag, ska du till lyktan då? eller så ses vi kanske på sön på gudstjänsten :) kram

2009-03-05 @ 08:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback