Monday!

Så var det redan måndag igen! eller ni har hela måndagen i stort sett gått redan.. Har vart ett flygandes och farandes idag med..  Först upp till jobbet, inte särskilt jobbigt eftersom dagarna där går så vansinnigt fort! Sen hem och byta om och snygga till sig eftersom jag och Tobbe skulle ta kort för lite promotning. MEN när jag tog bussen och gick sista biten till tobbes bostad kände jag hur det började regna, och inte är det bra att ta kort då utomhus! Så istället satte vi oss ner och övade, vilket var väldigt bra att vi fick tid till det. Så fotograferingen får bli en annan dag.
Mamma kom och hämtade mig och körde hem mig eftersom jag glömde min kasse med mat hemma hos mina föräldrar igår, för då fick jag ju hem det med.. Kalasbra! Snart är det väl dags för sängen och sömn också.. men först lite teve eller möjligen läsning..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback