Min helg..

Vilken helg det har vart..
I fredags kväll fick jag bossa över killarna i köket, dom var riktigt duktiga och elog till till Robert som hjälpte mig med den kolosala disken, tack!
Igår var jag först i kyrkan och övadeinför påsken. Det gick kanon bra och vi hade väldigt trevligt, jag kokade kaffe men usch va det smakade illa! Gick till Rimini och åt lunch, kastade i mig maten mer eller mindre och fort iväg till trollhättan för att hämta upp Rebecca och sen köra mot uddevalla för affärsmöte. Självklart blev det broöppning så vi blev fem minuter försenade.. Men  väl på plats var det lärorikt som vanligt, och nya steg framåt att trotsa rädslan!
Sen blev det bråttom tillbaka till kyrkan eftersom det var lyktan och min grupp som hade hand om kvällen.. När jag kom fram hade dom gjort klart allt och det var helt i sin ordning, tack!! Vi hade en riktigt kul kväll som slutade med älgsafari (som inte blev någon höjdare men två rådjur, en mus och två katter såg vi.. och ett par bilar som stod mitt i skogen.. crepy!) och en sväng på donken efter.. men då var alla vädigt trötta, det var mest Sandra och jag som pratade..
Nu ska jag snart ta bilen till kyrkan och öva lite innan det är dags att spela på mötet.. Ska gå och göra mig i ordning nu..
Ha en bra dag!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback