Hett kaffe, aj aj

Ja då fick man tillbringa 30 minuter hemma innan man skulle iväg igen idag.. Men dagen har vart fin fin!
Den tråkigaste händelsen idag var att jag brännde mig igen. Men den här gången var det kaffe och inte the.. fick order om att hålla handen under vatten i 30minuter! Det hade jag ingen tid till eftersom det var ArbetsPlatsTräff, men det blev mycket bättre när jag tog min lotion på, Guld värd!
Efter jobbet tog jag bussen till stan och köpte nya snygga stora solglasögon, det börjar ju bli väder för det nu om man säger så, heelt underbart! Sandra och jag tog även en kaffe på nordfeldts (fast för min del vatten för en gång skull). Hem och hämta grejerna till Rebecca, möta henne vid bussen och hem till Ingrid och Tomas för ett litet möte, inspiration och upplärning. Och självklart hade vi väldigt kul, det har man när man kan pika varandra och skratta haha!
Men nu är det minsann dags att sova..
God natt
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback