Favoriter i repris!

Så va det ju så att jag gick på musikalen ikväll igen!! Helt galet bra även denna kväll! Träffade även lite gamla vänner från gymnasiet vilket var väldigt kul att få se dom igen. Efter musikalen åkte tobbe och jag till mcdonalds för att äta lite och även prata.. prata om allt möjligt, vi konstaterade att det var ungefär ett år sen som vi gjorde mer eller mindre samma sak! Usch va fort tiden går.. Mycket trevligt i alla fall!
Jag har postat mina ansökningar nu till skolan så hoppas innerligt att jag kommer in, men först inträdesprovet.. Sen har jag fått nya ideér som jag ska försöka träda i kraft. Eller om det ska rinna ut i sanden som vanligt.. NEJ! Det ska det inte göra, måste lära mig att ta tag i saker när jag får ideér som jag vill göra och som ÄR genomförbara.. Dags att göra en förändring...
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback