Body Jam!

Wohow! Nu har jag vart riktigt duktig idag och tagit tag i mitt träningsliv.. Jag hängde med Jennie till ett pass Body Jam. Så otroligt roligt! Är dock helt slut i kroppen men det ska ju kännas att man tränat och imorrn kommer jag bergis ha träningsvärk. Underbart att ha kommit igång. Det är ju alltid svårt att börja men när man väl kommit igång ska det väl inte behöva vara så svårt..
Det är tragiskt hur trött jag var imorse när jag vaknade.. Var heeelt hundra på att det var söndag och att jag hade glömt stänga av alarmet.. men sen kom jag på att det faktiskt var måndag, missade bussen som gick klockan 6 så gick mot stan och tog bussen från torget istället så fick jag mig en liten morgonpromenad, vackert väder var det och helt ljust. LJUVLIGT!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback