Besvikelse blandat med en kväll av skrattanfall

Jag sitter här och tänker och försöker få ut min aggression och besvikelse men det går inte så bra.. vet inte vad jag ska tycka eller tänka..

Hade i alla fall väldigt trevligt på kalaset..
Efter kalaset åkte jag till lyktan för att hänga med vännerna.. Vi hade vaaansinnigt roligt!! Sjöng och spelade, åkte till donken och åt lite åkte sen tillbaka till kyrkan och flippade ur rejält.. Vi skrattade så tårarna sprutade, vet inte när jag gjorde det sist och jag har en känsla av att det kommer bli mer sånt , framför allt nu när teamarna är här! Mina vänner.. vad skulle jag göra utan er?! Nu ska jag väl egentligen ta och sova.. får se när det blir..
God natt

Kommentarer
Postat av: sandy

vad skulle vi göra utan dig då? :) kramar

2009-03-08 @ 22:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback