WAHH!! Fallens dagar here I come

LYCKLIG!!!
Dead by April spelar på fallens dagar!! Gissa vem som ska dit? JO JAG!! Ledig helg och allt.. såvida det inte bär av till en annan ort då.. men gör det inte det så är det jag som står där längst fram (bara för att överdriva) och hoppa och skrika.. Så kommer det inte gå till.. jag kommer stå lite på avstånd för att itne trängas med en massa hoppande människor.. stå för mig själv på tryggt avstånd digga och sjunga! That's me on a concert!
Iiit's gonna be niice hihi

Första dagen på jobbet var förövrigt riktigt bra.. upptäckte bara på väg mot jobbet att cykeln behövs pumpas lite.. det var lite trögt.. tänk vilken kondition jag kommer ha efter sommaren!  bara att tänka positivt och inte ge upp!
Vad skulle hända om man alltid gav upp? man stannar i utvecklingen! oavsett vad det är..  Så DONT GIVE UP!
mitt visdomsord så här på kvällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback