Studenten!!

Igår var det full rulle hela dagen.. Var hemma hos fam henrikson vid 9 och förberedde inför festandet för våra två studenter.. Eleonor och Emil! Jag skrattade så otroligt mycke thela förmiddagen, vi hade kul! Vid halv 1 bar det av mot idrottsahallen för att se studentavslutningen.. WOW det var så sannslöst bra! Esteterna hade gjort två olika medlyn son var grymt bra. ett 90-tal och ett rock. Och när syrran weilade loss var det svårt att hålla tillbaka tårarna.. Stolt storasyster!
Det kördes i ilfart mot plantaget för att ta emot studenterna och gratulera genom att hänga massa skojiga saker om halsen.. och givetvis en massa kramar också!
Sen var det dags för dom att glida runt i stan i olika fraktmedel.. Eleonor och Emil åkte traktor med en fint pyntad vagn.. Anders var som ett stort barn att han äntligen fick köra sin traktor i stan, och det förstår jag!
Sen fortsatte firandet hemma hos henriksons med en massa gäster! Det var fullt hus från 17-22!

Senare på kvällen drog vi ut några stycken på stan för att "nattvandra". Jag gillar egentligen inte ordet för det låter som att man kommer med pekfingret och ka säga "ajjabajja inte dricka!!" Fast det är ju itne därför vi går ut.. Det är trevligt och även bra tror jag att man finns ute för att kunna prata med människorna som rör sig och bara finnas.. Vi hade väldigt trevligt med dom vi träffade. GRATTIS ALLA STUDENTER!!!
Ta nu vara på varje dag ni har...!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback