Midsommar!!

För många är midsommar supa skallen av sig och inte komma ihåg något dagen efter (för att ta i ordentligt och vara grov, jag menade inte riktigt så illa) =)
För mig är midsommar gemenskap, tradition och grill/god mat (om jag ens firar). I år var det fantastiskt roligt! Vi höll till ute på sundsvik ungefär 40 unga/vuxna ungdomar. Vi klädde midsommarstången, midsommarkransar, lekte, åt god mat, dansade loss. Man kan säga att vi hade väldigt roligt, för det hade vi verkligen. Solen lyste till och från, en enda regnskur kom på de timmar vi va där. Fantastiskt! Inte nog med att man firade med fina vänner, vi va även på ett av mina favoritställen. Sundsvik finns djupt i mitt hjärta, där har mycket bra saker hänt och bra processer hänt i mitt liv. Mycket betydelsefullt och härliga minnen!
Jag borde stänga av datorn nu för jag ska jobba resten av helgen som är kvar och upp tidigt imorrn, då blir det delad tur! Och mycket skratt kan jag lova!
Hoppas alla har haft en lika bra midsommar som jag!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback