God is great!

Dagarna på New Wine nästintill sprang iväg.. Vi hade det så otroligt bra!
Underbart goa ungdomar, bra möten, härligt väder, mycket kärlek och ödmjukhet (och retsamhet).
Vi har sportat (brännboll och volleyboll) vart på stranden och badat, busat, sjungt lyssnat på undervisning.. ja en massa.
Åh jag kan inte i ord beskriva hur bra det har varit, en början på något nytt.

                          

Idag spenderade Sandra och jag dagen i göteborg, det blev mat på Jensens, shopping på stan och stylning och fotning på The studio. Vi hade en grymt skön och rolig dag!
Något annat kul som vi lade märke till när vi gick på stan stylade och fräscha var att affärer spelade samuel ljungbladh och P.O.D. GRYMT tänkte jag här spelas "kristen musik". Det kan inte gå under den benämningen men texterna och artisterna tänkte jag på dom är ju uttalat kristna och här går jag i klädaffärerna/McDonalds och lyssnar på det.. GREAT!!!
I think it is fantastic!
Nu är det vila som gäller för mig och hoppas inte på att dom kommer imorrn bitti och byter fläkten i köket utan att man kan få sova först.. hoppas kan man ju få =)
            

Tröttheten slog till på tåget hem


Kommentarer
Postat av: Alfrida

Underbara bilder Rebecka..

Jättefina!

Gillar den med Spegeln :)

Bra att du gillade new wine! Det var super bra!

Måste bara få det att funka i vardagen.. det vill jag börja jobba på!

2009-06-30 @ 22:56:04
Postat av: Anonym

Spegel-bilden var superfin hälsar Lena

Supergrym hälsar Linus.

Vi vill ha en förstoring!!!!!!!

2009-07-02 @ 21:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback