En svettig arbetskväll

När man cyklar som en idiot (nästan) till jobbet och det är kvalmigt ute och man går in genom dörrarna på jobbet och det är ÄNNU värre luft där, då är det inte jätte kul. Man ska inte klaga på värmen jag vet.. men det är lite jobbigt att gå runt fuktig och varm hela tiden framför allt när man inte kan öppna dörrar och fönster för att vädra ut (inte för att det hade gått ändå). Men fläktarna gjorde rätt bra jobb ändå. Stackars de äldre.. märks skillnad på dom när det är varmt..
Kvällen var i övrigt lugn, finns ju allltid saker att göra, men man kan ändå ta det i ett lagom tempo. Det gillar vi!

Jag har vart duktig och fört över i sort sett alla (utom typ 18st) mail i olika mappar och raderat en massa onödiga. Ordning och reda! kul när man hittar mail som är 3 år gamla.. då kommer minnena =)

Vi hade under New Wine frågat två killar från Linköping om dom ville vara med och spela med oss. Pappa pratade med basisten och det visade sig att han bodde i samma område som pappas kusin (hade ingen aning om att vi hade släkt där) Sen blev det ännu roligare när han kände pappas kusin väl. Och för typ en timme sen fick jag ett mail på facebook, från pappas kusins barn alltså min syssling. Visst är det skoj när man får veta att man har släktingar någonstans som man inte vet om.. PLUS att han har gått på samma skola som tre av mina vänner samtidigt. Det är grymt! Världen är då bra liten, och tur är väl det =)
Nu är det sängdags!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback