this day

hmm något konstigt har hänt.. ett gammalt blogginlägg har lagt sig först (ang. kreativa hjärtat det var i september förra året!) så nu har jag korrigerat det..
Hade en lat förmiddag.. men gick med papper till sekreteraren i bostadsföreningen idag och skatteverket och hämtade papper.. så gjorde två viktiga saker, mycket bra!
Innan jobbet tog jag och sandra en fika med välbehövligt kaffe på nordfeldts. Det var riktigt najs.. av någon anledning började vi prata killar och relationer, varför vissa faller för många och vissa inte faller för någon, varför vissa har många förhållanden och vissa inga. Att det är väldigt många i vår ålder som inte haft något förhållande med en kille/tjej osv.. det var mycket intressant må jag säga!
Sen bar det vidare till jobbet och ikväll ägde vi stället själva. Lite smått kaotiskt en liten stund men det gick ju fint! Imorrn äger vi stället tillsammans med en ordinarie parsonal också, blir fest!
Sandra på nordfeldts
På fredag är det jag som drar till HÖNÖ! träffa massa vänner och bekanta och träffa nya bekanta. Är riktigt pepp! 

Jag har förövrigt skaffat mig en musik myspace! titta gärna in.. den är under uppbygnad och det kommer komma låtar med bättre kvalitet och troligtvis egetskrivet material, så småningom..
www.myspace.rebeckaq



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback