Solsken!

Jag måste säga att det är lite tråkigt att solen skiner så fint just den dag man jobbar delad tur.. Är dock vääldigt glad över att den skiner, dom kommer nog få ett riktigt fint läger på Sundsvik. Imorrn åker jag dit och hälsar på! Ska bli så skönt att få komma ut dit och bara njuta av luften, naturen och lägerandan. myysigt!

Jag känner att jag luktar herrparfym, anledningen är att jag upptäckte att en av de boende hade en parfym så jag var ju tvungen att spruta på honom lite och det kom tydligen på mig också. Herrparfymer är verkligen bland det godaste lukterna jag vet! Kan känna på flera meters håll! 
Ska ta och äta upp min mat och sitta på balkongen en stund och njuta av solen innan jag kör tillbaka till jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback