Längtar efter bad

Det är varmt varmt varmt.. Det är synd att klaga, för visst är det underbart att sommaren är här och att man får ljuta av solen!
Nu när jag slutat dagens arbete ska jag mot stranden och kasta mig i plurret, ljuvligt!
Vi satt på balkongen idag med de äldre boende.. märktes verkligen hur dom njöt av att sitta där i skuggan innan det hade blivit allt för varmt. Det har vart en riiktigt bra dag på jobbet. Vi dansa till The Refreshments.. Dom behöver ju det, lite uppiggande och omväxlande. Har vart mycket goda humör och skratt. Är det inte underbart att få vara en del i det?
Jag tycker verkligen om när man ser att en människa njuter, är glad eller nöjd över något. Det räcker med en liten liten småsak.. Fantastiskt!
Nu ska jag försöka få med mig syster till sjön och bada! Ska bli grymme skönt!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback