En lååång arbetsdag

Det har vart en riktigt lång dag på jobbet idag.. 12 timmar.. med 2 timmar rast däremellan som användes till övning inför söndagens lovsång.. Effektivitet! Trots den långa dagen så har den vart väldigt rolig och hyfsat lugn. Men något jag blev väldigt glad över var när Sandra kom till jobbet och gick på hennes pass, hon hade köpt paket till mig! Och riktigt fina!!
Presenterna som jag fick av sandra
Sjukt snygga muggar til picknickkorgen!! 
Och ett riktigt snyggt fat! Kommer bli riktigt nice i lägenheten i Stockholm!
Kan inte hjälpa att jag tycker om färgen så mycket.. =)

Hela morgondagen kommer gå åt till arbete också.. men jag jobbar med två av de bästa! Sandra på förmiddagen och Emma på kvällen. Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback