En Dag På Sundsvik

Dagen på Sundsvik har vart fantastisk!
Vi började med en 90tals party i bilen, här kommer ett smakprov. Men jag varnar för en hel del falska toner!
Satt på bryggan i 4 timmar fikade, läste, pratade, dansade och fotade..
Picknickkorgen är packad
Andrea
Sandy
Lina
Jag
Vi har som sagt haft en kanon bra dag! Umgåtts med lägerdeltagarna och ledarna. Det var något jag hade gjort (kommer dock inte på vad just nu). Det var något litet och oskyldigt, som retats eller något.. Det resulterade i att Ebba och Lina tog tag i mig och skulle slänga mig i havet. De lyckades få med Marcus, men lyckades vrida och vända mig en del. Sen kom Andrea och hjälpte till och Robert! Jag hamnade i vattnet med kläderna på. Tur är väl att man packar ner lite för mycket så man har minst ett extra ombyte. Men ingen extra tjocktröja. Eftersom Lina hade slängt i mig var hon snäll och lånade ut den till mig. Jag trodde verkligen itne att dom skulle fullfölja deras plan, men tji fick jag!
Kvällen avslutades med ett fantastiskt möte. Det är spännande att se vad Gud gjort i ungdomarna de här dagarna på lägret.. He is AWESOME!!
Tack för denna härliga dag!

Kommentarer
Postat av: andrea

det står att videoklippet är privat, så jag kan inte se det :(



men tack för en underbar dag! och förlåt för detdär med vattnet och kläderna på och allt ;) men såhär i efterhand måste du ju erkänna att det va lite kul :)

Postat av: sandy

haha, så galet järnet asigt bra!

2009-07-30 @ 23:00:05
Postat av: Ebba

Underbart!! TACK ( :



Får lite paniiik vad heter låten???? :P

2009-08-02 @ 21:58:02
URL: http://ebbacedervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback