Två sköna dagar

hur mycket är 15clIgår skämde jag och Saniela bort våra kära arbetskamrater med att baka kärleksmums. Men det tråkigaste var att någon bjöd på tårta samma dag så vi fick konkurrera med det.. men vi var väldigt nöjda med vår insats vill jag lova, mums!
Bakning

På kväll stressade Ingrid och jag oss iväg för att ha en produktvisning hos en kompis. Så underbart roligt det var! Jag trivs med det.. Man får träffa nya människor och prata skratta och skoja.  Det blev lite väl sent bara.. efter visningen åkte jag hem till Ingrid och hennes man tog en kvällsfika och fortsatte ha lite trevligt.. Underbara människor!

Mamma ringde mig i förmiddags och undrade om jag ville följa med ut till stugan en sväng bara för att titta till den. Iväg bar det och väl framme vid stugan var det lite snö och man fick känna lite på vintern.. Jag busade med Bea så halkade jag och for omkull, mamma stod och gapskrattade åt mig.. Det är just snällt.. haha Frös gjorde jag också eftersom jag bara tog skinnjackan får helt enkelt skylla mig själv..
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback