Uppmuntrad och glad

Det gick fint att sjunga och spela ikväll, en stark kväll... Och fick lite uppmuntringar.. TACK! Det är verkligen gott att få höra sånt.. Som vanligt var jag väldigt nervös och lite smått ångestladdad innan. Trots att det har blivit några gånger som man stått där och lett lovsången.. Det är väl något som aldrig kommer släppa, fast på ett sätt tror jag att det kan vara bra att det kommer.. För att vara för självsäker kanske inte är superbra.. eller? Jag kan ju ha heelt fel.. Något man får kämpa med, det är ju ett sätt att få utvecklas..
I övrigt har jag umgåtts med Sandra och Emma ikväll.. Var så sjuuukt sugen på att gå ut och äta på restaurang och äta någon god bit mat, lite finare mat.. Och det är minsann inte ofta jag är sugen på mat.. ´Det blev tyvärr ingen restaurang.. så blev pizza istället.. Jag kämpade i mig en halv så nu mår jag illa.. ICKE BRA!! Men så är det när man aldrig lär sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback