Tyg och mönster

Mamma ringde efter jobbet idag och undrade om jag ville komma över till tygbutiken som ligger typ tvärs över gatan.
Det slutade med att vi köpte ett mönster och tyg till en övertröja, den kommer antagligen bli skitsnygg!! (färgerna ohc tygen är mitt i prick, loove it!) Sen köpte jag äntligen tyg som jag ska ha till en tavla.. ska bara fixa trä till en ram.. kommer bli fett nice det också =D Väldigt nöjd med köpen..

Under största delen av dagen som jag var på jobbet kändes det som om jag gick runt som en enda stor elektriskt bomb.. Under den här tiden på på året blir det så att jag blir väldigt statisk av mig eller vad man säger.. Det blir galet mycket stötar kan jag säga.. det bara small i måndags när jag jag nuddade vid kaffeautomaten... Det gjorde ont vill jag lova.. eller om det kanske var chocken som gjorde det.. Det kan man ju fundera lite på..
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback