Torsdag

Vilken dag..
Jag höll nästan på att somna ståendes på jobbet idag.. nääästan.. Så det har blivit mycket kaffe om man säger så, vilket betyder att kroppen kanske inte mår så bra av det.. men man piggnar till..
Steg av bussen och gick till pappas jobb när jag hade slutat åkte med honom till hem och hämtade upp syster och mamma iväg till kyrkan och städa eftersom det är vår grupps städvecka. Vilket betyder att jag inte behöver gå dit och städa imorrn = ledig kväll!
Kvällen fortsatte hem till mina föräldrar och syster min färgade håret på mig.. hon slet och drog så jag trodde att håret skulle slitas av.. samtidigt som det var skönt.. Det kändes som om man har fått en rejäl huvudmassage, och det är inte helt fel om man säger så..
Nu är det verkligen dags för mig att sova.. Skulle egentligen lagt mig tidigt ikväll.. men det gick ju som det gick..
God natt allesammans!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback