Ny vecka

Nu har jag bokat min första produktvisning!! Jippi!! =D

Dagen började uselt på jobbet.. jag var irriterad på en sak och sen blev jag ännu mer irriterad när jag upptäckte att någon hade slängt mina havregryn som stod i köket vilket betydde INGEN FRUKOST!! Men efter att ha pratat lite med chefen lugnad jag mig och det var fin fint igen.. och så fick jag ta en smörgås så jag fick något i mig.. Jag brukar itne kunna vara sur så länge vilket är sköönt.. Framför allt för människorna som befinner sig runt omkring mig.. Sen flöt dagen på som vanligt. Jag fick förrsten en komplimang idag på jobbet av en patient! Hon sa att jag hade väldigt vackra ögon, "men det har du väl hört fler gånger".. Faktiskt inte.. har hänt någon enstaka gång.. Jag blev as glad! TACK!
Nu ska jag snart till Ingrid och Tomas och ha kul.. och lära mig mer.. tihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback