Drömmar

Det lyckades inte med att försöka piggna till igår kväll.. jag somnade vid 9 och vaknade 10 imorse.. Natten har vart full av konstiga drömmar.. Och då menar jag konstiga.. Jag kommer inte ihåg allt. Men jag kom i alla fall ihåg att en av killarna  på jobbet var med och han satt t i rullstol i nästa stund var han uppe och gick. Sen var en kompis kompis med och han såg inte alls ut som han gör i verkligheten.. Vi och några till åt i alla fall middag hemma hos någon fråga miginte vem.. Jag trodde det var min familj fast det var ca 10 pers och så många är vi inte.. hmm.. Sen övergick det till en mardröm.. Jag blev och killen i rullstol blev jagade och skulle bli mördade.. det var mycket läskigt vill jag lova.. Det var en himla massa mer som jag inte kommer ihåg.. bara saker som är svåra att beskriva.. Det är kanske itne så kul att läsa om mina konstiga drömmar.. men det får ni göra nu ändå haha..

Jag ska till kyrkan om en stund och kolla lite på lovsånger för kvällen med Samuel. Sen är det församlingsmöte som övergår i bön och lovsång.. Men först ska jag nog ta och brygga mig lite gott kaffe.. Zoegas.. man får passa på när man får gott hemma istället för rävgiftet på jobbet.. Måste bara rota fram kaffebryggaren.. Tycker inte om när det står hundra saker framme på diskbänken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback