-:_:-:_:-:_:-:_:-:_:-:_:-:_:-:_:-:_:-

Ojojoj vilken kväll det var igår.. det var fantastiskt..
Mer kärlek åt våra medkänniskor!
Efter mötet igår gick vi som vi brukar till Max och åt lite.. (det händer inte så ofta däför kan man ju bjuda ltie på det) Dom tjatade lite på mig att jag gick så långsamt.. men vad ska man göra när det är halt och man trippar på höga klackar som dessutom glappar lite.. men det gick ju fint i alla fall, fick springa ikapp lite bara..
Vi gick sen tillbaka till kyrkan och spelade world tour.. Dock falade vi MITT i mitt solo.. himla trist tyckte jag, men ikväll lär det bli mer spelande på guitar hero eftersom jag ska jobba på lyktan.. Kom gärna förbi en sväng..!
Nu ska jag fortsätta skriva på lyktanträffens protokoll..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback