Jobb och kalasande

Åh de senaste två dagarna har jag knappt vart hemma... och har jag vart hemma så har jag sovit..
Idag jobbade jag extra vilket var bra eftersom jag då inte förlorade några pengar när jag var hemma och var sjuk i måndags och tisdags.. Vi hade väldigt kul! Jobbade med väldigt rolig personal. Sen fick jag baka för läkaren som jobbade helgen var sugen på kaka.. Och för en gång skulle lyckades jag med en kladdkaka. Om jag får säga det själv så va den fantastiskt god! Precis lagom kladdig/seg. Och läkaren sa bestämt att jag inte fick sluta jobba hos dem för han ville ha mer kakor. haha!

Jag kom ganska nyligen hem från en kompis mammas 60års fest. Jag skulle få gästsjunga en sång som hans mamma hade önskat Something stupid som sjungs av Frank och Nancy Sinatra. Jag var så nervös att jag stod i mina höga klackar och skakade. Tror att brandelyn. kommer sitta på barstolar sen och sjunga, eller? Annars kommer jag hacka sönder golven med klackarna av nervositet!
Mamma har förövrigt syttklart min tröja!! I like it!!! har beskrivit den en gång tidigare.. rosa med svart spets utanpå.. ska försöka lägga upp ett kort någon dag.. imorrn kanske?
Nu ska jag sova för tröttheten är enorm!
Sov så gott!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback