Jag vann!

Att jag vann låter mycket mer än vad det egentligen var.. Men jag vann i alla fall! Facket hade dragit 5 vinnare på sjukhuset som fick lite olika priser. Inga storslagna men ändå.. en tygkasse, reflex m.m stod det på mig.. och en reflex är ju väldigt bra då slipper jag köpa en själv. Det brukar nämligen vara så att busschaufförerna brukar klaga på mig för att jag alltid är mörkklädd och inte syns, nu kan jag ändra på det..!

Det är mycket som händer och som är på gång nu.. Det är så vansinnig roligt, men det finns alltid en rädsla för att misslyckas.. men det får det inte göra nu.. Det kommer bli så kul! Det kommer komma uppdateringar om detta allt eftersom.. Vill inte säga allt för mycket just nu... ;)
Hemlighetsfull....
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback