Helgen i korta drag

ojoj det har vart full fart hela helgen..
I fedagskväll åkte jag och min syster med Ingrid till göteborg där hon och en väninna hade en sminkvisning (Artistry och E. Funkhouser New York). De hade två modeller som de sminkade, den ena var min syster.. helt galet snyggt blev det.. Jag hade gärna velat lägga upp kort på det men min mobil tar inte så bra kort om man säger så.. färgerna och allt kom inte med och gjorde sig inte rättvisa på kortet så  nästa gång ska jag ha med mig en riktig kamera.
Igår var jag på affärsmöte/utbildning utanför uddevalla, som sist gång fick jag stå på scen och säga några ord, det blev mest som en uppmuntran. Otroligt skönt när det var gjort kan jag säga! Avskyr att stå och prata inför folk. MEN det är bra för, för varje gång man gör det detso mer växer man och utvecklas.. ´
Efter mötet åkte jag och två kompisar och handlade lite mat och godsaker och hyrde en mysig film och tittade på. Vi hade en riktig tjejkväll. Så bra film! såg PS. I Love You. Vi grät ikapp.. Sen blev det en hel del tjejsnack, skönt att få ventilera lite.. haha. Tack för en riktigt skön kväll!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback