Det är en helt udnerbar dag!!

Idag mår jag väldigt mycket bättre så imorrn ska jag ta mig till jobbet och jobba på för fullt.. Jag ringde chefen förut och fick reda på att jag har minst en månads jobb till. Jag är så enormt glad! Det kändes som en stor sten föll från hjärtat.. Mamma var här en liten stund förut och visade vad hon hade fyndat på rean, för min del blir det väl ingen rea liksom de senaste åren.. Gick ner till brevlådan förut och postade ett brev.. ÅH va helt otroligt skönt väder det är ute! Önskar jag kunde ta en liten promenad i den underbara solen, men icke! är man hemma från jobbet så ska man inte gå ut och gå, då hade jag lika gärna kunnat jobba.. Men jag har ju den fina saken som inglasad balkong och därär det riktigt skönt nu eftersom solen värmt upp det lilla rummet.. Så jag ska sätta mig där med min bok (en shoppoholic säger ja) och en kopp the.. mmm mysigt!
Önskar er en minst lika bra dag som jag har!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback